Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2011 03:50 - Алексей Петров е фашист като Хитлер и Мусолини
Автор: vidirin Категория: Политика   
Прочетен: 9065 Коментари: 13 Гласове:
25

Последна промяна: 14.09.2011 04:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Огнян Стефанов е роден през 1954 г. в Плевен. Завършва журналистика в бившия СССР, гр. Лвов. Като журналист започва работа във в. „Българска армия”. След това в сп. „Български воин”. От 1990 г. работи в редица печатни издания. Създател и главен редактор на електронното издание frognews.bg и на в. “Торнадо”. Автор на сценарии за документални филми. Съавтор на книгата с интервюта, посветени на прехода след 10 ноември 1989 г. – „Да живей България!”. Неговото име бе замесено и със спрения от ДАНС сайт, наречен „Опасните новини“. През септември 2008 г. Стефанов бе жестоко пребит с чукове и дълго време бе в кома. Своите преживявания той описа в романа “Кома”. “Всеки ден” потърсим известния журналист заради изказванията на кандидат-президента Алексей Петров по негов адрес.

image

Г-н Стефанов, защо Алексей Петров ви вкара в своята предизборна кампания?

На Алексей Петров му предстои съдебен процес, предстои му той и защитата му да оборват 100 тома с обвинения за извършени тежки престъпления и затова той трябва някак си да изгради своя тактика и стратегия да се защитава и естествено моят случай е част от тази тактика и стратегия. Колкото и той да се прави на куражлия и на спокоен, и на него, и на адвокатите им е ясно, че в тези 100 тома 15-20 страници да има с годни доказателства, това означава при всички случаи ефективна присъда. Така че той просто трябва да играе ва банк. И той го прави. Кандидатирането за президент и участието му в тази кампания не е нищо друго освен действие, подплатено със същите мотиви. И аз, и колегите ми сме си направили труда да проучим как е в други държави. Няма аналог, обвинен в толкова тежки престъпления, да се кандидатира за подобен пост. Няма такъв случай в Европа. Това е едно нахалство.

Пред Нова тв Петров каза, че той има най-голям интерес да бъдат хванати извършителите и поръчителите на жестокия побой над вас. Как си обяснявате всичко това?

Веднага задавам въпроса – като толкова си искал да бъдат открити, какво ти е пречело, когато разполагаше с целия ресурс на ДАНС, с цялата машина на службите, защо не го разкри тогава, когато се случи и ти ръководеше де факто ДАНС? Да го беше разкрил, сега щеше да е на бял кон, това щеше да е един голям негов плюс. Не го направи.

Чувствате ли се използван от него в момента? Алексей Петров спомена, че сте пребит нарочно до басейна “Спартак”, за да може следите да бъдат насочени към него.

Вероятно той и екипът му така си мислят. Но аз няма да допусна да бъда използван по такъв начин и ще намирам възможност и ще се стремя, ще полагам усилия да разобличавам тези опити, тъй като това е много долнопробна манипулация.

Как ще коментирате искането на Петров и екипа му партиите временно да бъдат забранени, той настоява за т.нар. мораториум върху тях?

Това е толкова първобитна теза, толкова допотопно нещо. Никой не се е постарал да му обясни, че това е обикновен фашизъм. Това нещо го е правил Бенито Мусолини-Дучето в Италия, правил го е Хитлер в Германия и тук 1934 г. деветнадесетомайският преврат. И това не е разбрал. Този обвиняем, защото той е обвиняем, вместо да се занимава със защитата си, той се занимава с някакви нелепи тези, то не са и тези. Всичко това е толкова неприемливо. Просто съм изумен, че обществото ни проявява такава огромна търпимост.

Може би той е запознат доста добре с това, което казахте. Вероятно по-скоро се използва натрупаният негативизъм на хората към партиите. В случая се казва мораториум върху партиите, което си е чиста диктатура.

Така е, само че го използва по един много обиден за обществото начин, тъй като той може би изхожда от собствения си умствен ресурс. Но ако хората са интелигентни могат да направят връзка с този популизъм, който е нискокачествен.

Какво ви дава сили, след това, което изживяхте, да продължавате да критикувате Алексей Петров? Страхувате ли от него?

Смешно е да се твърди, че не страхувам. Който и човек да го твърди, според мен послъгва. Няма толкова храбри хора. Естествено, че всеки човек се страхува, ако не за себе си, то за семейството си. Няма начин да не изпитва такъв страх. Но в крайна сметка единственият начин да се противопоставяме на организираната престъпност и на мафията е да се мъчим да преодолеем страха. Вижте в Италия кой през 80-те години вярваше, че мафията ще бъде натикана в миша дупка. Не че е унищожена напълно, но все пак знаем, че най-големите босове на кланове излежават 20, 30 години затвор или доживотни присъди. Само в Неапол 200 000 души излязоха в защита на автора на “Гомор” Роберто Савиано. По улиците на цяла Италия излизат 4 милиона души. А 80-те години никой не би повярвал това. Тук полека лека ще започне преодоляването на този страх. Този страх ни е парализирал. И точно на това разчита мафията, съчетана с някои политически кръгове.

Алексей Петров е прав в едно – като казва, че не той е главата на Октопода. Естествено, че не е той. Ние знаем коя е главата на Октопода. Главата на Октопода е доста по-високо от него. Затова на моменти той се чувства толкова сигурен.

А къде трябва да търсим главата на Октопода?

В най-висшите етажи на властта. Не мога да назова имена. Аз би трябвало да се аргументирам с факти. Ако си служа с неговите похвати – аз съм направил анализ и анализът сочи това. Моят анализ сочи много на високо на “Дондуков”.

На “Дондуков” 2 или на “Дондуков” 1?

Не е на 1.

Вие се запознавате с Алексей Петров на 9 септември 2008 г…

Да точно така.

Очевидно тази дата продължава да има някакъв заряд. Бихте ли споделил какво най-много ви направи впечатление по време на първата ви среща с Алексей Петров?

Това е единствената среща, която съм имал с него на живо в ДАНС. Тя продължи не повече от час. Той ми заяви, че всяка моя стъпка се следи, всички мои срещи се следят – известно е с кого се срещам, какво говоря, телефонните ми разговори. Всичко, всичко! Каза, че е отделен ресурс от около 18 души, които да ме следят непрекъснато. Не знам как се нарича това. От книгите, които съм чел това ми напомня времето на Берия, Сталин и Вишински. Действието се развиваше все пак 2008 г. и усещането никак не е приятно.

Направихте паралел с Берия, Сталин и Вишински. И при тях някак си чудесно се вписва искането за забрана на партиите…

Човек, който се хвали, че през целия си живот има най-много успехи в един силов спорт, логично е неговата мисъл да се движи в посока на това да ги няма партиите, властта да се узурпира, еднолично да се управлява, да се обещава на хората шоколад, месо, хляб, големи пенсии за всички и т.н. Който си направи труда да прелисти програмите на Мусолини и Хитлер ще срещне точно тези думи.

В екипа на Алексей Петров е и един известен магистрат, вече бивш. Душана Здравкова. Как оценявате нейната роля там, имайки предвид, че тя е виден юрист, а от друга страна приема неговата теза, че трябва да има мораториум върху политическите партии?

Не знам дали г-жа Здравкова приема тази теза. Според мен тя просто хвана някакъв влак, който разчиташе да я изведе на голяма просторна политическа гара, а ще се окаже в полето, на места, където няма дори железопътни спирки. Така че тя се опита да се възползва от ситуацията и да се закачи за Алексей Петров, но според мен вече започва да си дава сметка колко грешен ход е направила по простата причина, че един юрист не може да не си дава сметка за това какъв е държавният, общественият строй, че никъде в Европа, никъде в цивилизования свят не съществува страна без партии, демокрация без партии.

Казахте, че ДАНС е отделила за вас ресурс от 18 души. Това означава, че ако за всеки престъпник действаха по 18 души, то в България тогава нямаше да има организирана престъпност.

По време на разговора ни му казах същото – че ако по 18 души бяха отделени примерно за някои известни митничари сигурно доста престъпления щяха да бъдат разкрити. Уви не съм чул за такива, както не съм чул и какви са докладите и какво е направил като офицер за специални поръчки или както щем да го наречем Трактора докато е бил в службите. Не знам за нито един резултат от неговата дейност.

Имате ли приятели в ДАНС както твърди г-н Петров?

Нямам познати в ДАНС. Това е много смешно. Нямам приятели в ДАНС. Тъй като той твърди, че има достатъчно познати от службите, с които продължава да контактува, нека да направи справка откакто е създаден ДАНС колко пъти съм прекрачвал прага на тази служба.

Знаете ли на какъв етап е разследването за побоя над вас? Вие неотдавна казахте, че хората, които жестоко ви пребиха с чукове са същите, които хвърлиха бомбата пред редакцията на в. “Галерия.”

Не знам докъде е стигнало разследването. Аз съм бил при следовател, разговаряли сме преди месеци. Преди това година и половина след като бях пребит, никой не е разговарял с мен. Знам, че в един момент разследването беше почти спряло. Главният прокурор направи нужното, за да се възобнови и да продължи разследването. Но не знам какво е станало.

Как е здравословното ви състояние? Предстоят ли ви нови операции?

От януари т.г. досега са ми направили три операции. Оттук нататък ще се приложи ново лечение, но това ще кажат лекарите. Благодаря на екипите на Военно-медицинска академия, че ги има. Те ме спасиха и ме върнаха от другата страна и които продължават да се грижат за мен и да ми оказват помощ каквато вероятно може само човек да мечтае. 

http://www.vsekiden.com/102458




Гласувай:
25



1. apostapostoloff - Алексей Петров е най- вече едно
14.09.2011 04:25
тъпо ченге с пилешки мозък и килийно образование. Глупаво е дори да се обсъжда невзрачната му личност.
цитирай
2. анонимен - e-vestnik. bg e sobstvenost na T...
14.09.2011 05:22
e-vestnik.bg e sobstvenost na Tpaktora
цитирай
3. vidirin - тъпо ченге с пилешки мозък и килийно ...
14.09.2011 12:08
apostapostoloff написа:
тъпо ченге с пилешки мозък и килийно образование. Глупаво е дори да се обсъжда невзрачната му личност.

Мутроченге. А дали е тъп не съм сигурен. По-скоро е обратното и това го прави опасен.
цитирай
4. vidirin - e-vestnik. bg e sobstvenost na T...
14.09.2011 12:08
анонимен написа:
e-vestnik.bg e sobstvenost na Tpaktora

Благодаря! Това не го знаех.
цитирай
5. minzuhar - Mоето мнение.
14.09.2011 12:39
Политиката е мръсна работа. Hе я харесвам и не съм компетентен. Напоследък обаче едно нещо ми прави впечатление. Hикой не смее да каже лоша дума за Алексей Петров. Страх от мутренско отмъщение? Или?
цитирай
6. анонимен - Това са всеизвестни неща. Открил си ...
14.09.2011 13:11
Това са всеизвестни неща. Открил си топлата вода, друже.
цитирай
7. vidirin - Политиката е мръсна работа. Hе я ...
14.09.2011 15:29
minzuhar написа:
Политиката е мръсна работа. Hе я харесвам и не съм компетентен. Напоследък обаче едно нещо ми прави впечатление. Hикой не смее да каже лоша дума за Алексей Петров. Страх от мутренско отмъщение? Или?

На много хора им прави впечатление. Не знам как да си го обясня. Все пак нещата се знаят.
цитирай
8. vidirin - Това са всеизвестни неща. Открил си ...
14.09.2011 15:30
анонимен написа:
Това са всеизвестни неща. Открил си топлата вода, друже.

Не съм видял друг да говори по темата.
цитирай
9. анонимен - Какво означават световните понятия за нас?
15.09.2011 07:48
" Ако нашите политици са леви, то тогава аз съм крайно десен! Ако те са десни, аз съм крайно ляв."
Ц.Т.
Това не са мои думи, но бих ги казала и аз. Оказва се, че всеки, който мисли за България е краен. Нека да е така тогава!
цитирай
10. vmir - 1. apostapostoloff - Алексей Петров е най- вече едно
16.09.2011 14:17
apostapostoloff написа:
тъпо ченге с пилешки мозък и килийно образование. Глупаво е дори да се обсъжда невзрачната му личност.


Точно така!
цитирай
11. monarchism - "Алексей Петров е фашист като ...
17.09.2011 14:22
"Алексей Петров е фашист като Хитлер и Мусолини"

Обвързването на ченгето Петров с личности като Хитлер и Мусолини е признак на сериозна шизофрения.
цитирай
12. анонимен - Фашист е толкова силна дума. Мисля, ...
19.09.2011 00:24
Фашист е толкова силна дума. Мисля, че комунистически боклук и народен предател който се мисли за голям мафиот е къде по добре.
цитирай
13. ok3223 - Айде
26.02.2012 13:59
и тук агитка...
И думите на този ла-ла, бития, но не до край...за наука, ги земате за чиста монета.
На този, който лъжеше, мажеше, петнеше наред по-поръчка, кого ли не.
ПО СКЪПО ПЛАТЕНИ ПОРЪЧКИ...
И го лекуват с лекарства мечта и лекари мечта, незнайно защо и за какви заслуги към някои си...
ДАНС му били отделили цели 18 ченгета, да го следят и наблюдават, което му било докладвано от Ал. Петров.
Придава си важност, а е употребен парцал...
За Петров не се пише, защото няма какво.
Този, НЕДОБИТИЯу го е осъдил предварително
Приглася, взел е думите от устата на Цвъцко ШЕСТАКА.
Случайно ли е това?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidirin
Категория: Политика
Прочетен: 124581
Постинги: 11
Коментари: 101
Гласове: 701
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031